Klachtenregeling Rigter Health

Bij Praktijk Rigter Health streven wij ernaarom hoogwaardige zorg en een goede service te bieden. Toch kan het voorkomen dat je niet (volledig) tevreden bent.

Oefentherapeut tijdens een intake met een vrouw

In dat geval hechten wij veel waarde aan een zorgvuldige afhandeling van je klacht. We zijn daarom aangesloten bij een onafhankelijke klachtenregeling van het Klachtenloket van het Kwaliteitsregister paramedici

Op deze pagina lees je hoe je een klacht kunt melden en welke stappen wij ondernemen om de klacht op te lossen.

Bespreek als eerste je klacht met je zorgverlener

Bespreek de klacht eerst met je zorgverlener. Vaak kunnen misverstanden of onduidelijkheden in een persoonlijk gesprek worden opgelost. Wij luisteren graag naar je!

Wanneer je het prettiger vindt om de klachtschriftelijk te uiten, kun je ons een e-mail sturen of een brief schrijven.

Vermeld hierbij duidelijk je naam, contact gegevens en een beschrijving van je klacht.
Wij zijn te bereiken via:
Telefoon: 06 23 72 88 65
Mail: david@rigterhealth.nl
Adres: Spoetnik 30, 3824 MG, Amersfoort,

Dien je klacht in bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris

Kom je er samen met onze zorgverlener niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachten- of geschillencommissie voor paramedici, zoals vermeld op de website van het Kwaliteitsregister Paramedici.

Je kunt de klacht insturen via het formulier op de site

Deze commissie behandelt je klacht volgens de geldende procedures en biedt een bindende uitspraak indien er sprake is van een geschil. Dit wordt gedaan in lijn met de Wet kwaliteit, klachten en geschillenzorg (Wkkgz)

 

Vertrouwelijkheid en zorgvuldige afhandeling

Wij vinden het belangrijk dat je je gehoord voelt en dat er zorgvuldig met jouw klacht wordt omgegaan. Wij gaan altijd vertrouwelijk om met je klacht en de informatie die je verstrekt. 

Je gegevens worden enkel gedeeld met de direct betrokken zorgverlener(s) en, indien nodig, met de commissie die je klacht in behandeling neemt.

Heb je nog vragen over deze regeling of wil je meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op via boven genoemde contactgegevens. Samen werken we aan een oplossing waarbij we de kwaliteit van onze zorg blijven waarborgen.